JACAREÍ, 17 JUNIJ 2013 TEDENSKO DNEVNO PRIKAZOVANJE PRVIČ V ŽIVO PREKO INTERNETA NA WEBTV: WWW.APPARITIONSTV.COM

JACAREÍ, 17 JUNIJ 2013 TEDENSKO DNEVNO PRIKAZOVANJE PRVIČ V ŽIVO PREKO INTERNETA NA WEBTV: WWW.APPARITIONSTV.COM

SPOROČILO NAŠE GOSPE:

(Mark): Da. Da ljubljena Mati nebeška, Da. "

(Blažena Devica Marija): "Moji dragi otroci, danes ko začenjam mojo dnevno šolo odrešenja za vse vas, vas ponovno kličem (aoverdadeiro) k ljubezni ki ugaja Bogu in ki povzroča da vaše duše postajajo podobne svetosti Boga. Če se danes vaše duše odzovejo Božjemu klicu, bodo postale živi odsev Božje ljubezni.

Tema greha in zla sedaj pokriva svet, zato je potrebno da velika luč sije na ves svet, da sije velika luč Božje ljubezni po apostolih zadnjih dni, apostolih mojega Brezmadežnega Srca. Poklicani ste, da bi bili ti apostoli, da odprete srca Božji ljubezni, da pride nad vas in vas popolnoma spreobrne. 
(Entregai) mi danes popolni Da, popolni, brez omejitev, brez pridržkov v vaših srcih in v dušah in tako dragi otroci bom zmagala v vaših srcih, da boste spremenjeni v resnične apostole zadnjih časov, ki sem jih želela po La Sallete v El Escorial in jih želim tu. Potem bo luč Božje ljubezni v vaših dušah, luč vaše svetosti združena z Mojo voljo, svetila v tem svetu objetem v temo in bo končno greh in satanovo kraljestvo uničeno.

Nadaljujte z vsemi molitvami, ki sem vam jih dala, posebej molite Meditirani Sveti Rožni venec., ki ga je za vas sestavil moj mali sin Mark. Tukaj v mojem prestolu milosti, na tem kraju kjer sem popolnoma ljubljena, kjer mi v popolnosti služijo in častijo, je moje srce noč in dan in počiva in tu daje vsem mojim otrokom vedno več luči , milosti in odrešenja.

Danes začenjam odločilen del zmage Mojega Brezmadežnega Srca, moj odrešenjski načrt v Braziliji in v svetu. Hvala, ker ste mi pomagali, da izpolnim še en korak v mojem načrtu., s tem da sledite z uboganjem mojih načrtov moji otroci, kot to dela po svoji dolžnosti moj sin Mark, ki uboga vsa moja naročila in moj glas, je storil vse in naredi vse za največjo zmago mojega Srca.

Delajte z menoj, nadaljujte z menoj na poti svetosti, in sedaj vsako noč pridite k meni, da vas bom učila, vas oblikovala v svetosti in vas končno prižgala do zmage mojega Brezmadežnega Srca, ki vam je zdaj bližje kot kdajkoli, ker danes velika luč začne svetiti za vso Brazilijo in po vsem svetu iz tega svetega kraja, od koder moja mistična luč odseva na vse človeštvo za njihovo odrešenje.

Hvala, ker ste se odzvali mojemu klicu, ker ste ubogali moja sporočila in ker ste bili moji najljubši sinovi in ljubljeni.

Danes blagoslavljam vse iz Fatime, La Sallete in Jacarei.

Mir moji otroci, mir Mark najbolj delaven in posvečen od mojih otrok.

Mark:" Se vidiva kmalu, Draga Nebeška Mati, do jutri."


Comentários